سلام بر چشم خداآن دم که با خدا نجوا می کند و آنگاه که قطرات اشک بر گونه ی مبارکش بوسه می زنندمولا جان!هر چند آمدنت حتمی است،من اما در هراس نبودن خویشم ...کاش نسیم، عطر نفسهایت را به غربتم برساند.تو را ای گل همیشه بهار سلام میگویمو باز چشم میدوزم به راه آمدنت ...ولی شرمساریم از انتظار ...______________برای آمدنت انتظار کافی نیستدعا و اشک و دل بیقرار کافی نیستخودت دعا بکن ای نازنین که برگردیدعای این همه چشم انتظار کافی نیست______________یادت نرود همیشہ فردایی هستدر قلب ڪویر آب گوارایے هستگر موج زند جهان ز نامردےهانومید نباش عزیز زهرایے هستاللهم عجل لولیک الفرجفارس _ جهرم بیا مهدی شب هجران سحر کن...ما را در سایت بیا مهدی شب هجران سحر کن دنبال میکنید
برچسب: یاحسین, نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:31
ســـــلام.....یه جورایی دیگه تصمیم گرفتم ازت کربلا نخوامنه اینکه نخوام....نمی تونم بخوام...شرمندگی نمیزاره التماس کنم.....خدایا خودت شاهدی که این دومین پاسپورته که میگیرم ولی هنوز ...ارباب...دلم تنگه برای حرمت یه نگاه به ما کن بیا مهدی شب هجران سحر کن...
ای کاش تا اخر همیشه با خدا باشیم..در یک شب خلوت دوتایی کربلا باشیم...حسین جان ...چند سالی است که پشت سر هم پی در پیپشت کنکوری بین الحرمینم ....آقا من چه میدانم چه طعمی دارد اما گفته اندآی میچسبد نسیم صبحگاه کربلا ... آخ کربلا دلتنگتم بیا مهدی شب هجران سحر کن...ما را در سایت بیا مهدی شب هجران سحر کن دنبال میکنید
برچسب: دلتنگم, نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:31
دعا برای ظهورش چه لذتی دارد
غلام درگه مهدی چه عزتی دارد
بمان همیشه منتظر و بی قرار دیدارش
که انتظار ظهورش چه قیمتی دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
بیا مهدی شب هجران سحر کن...